בעלי חנויות Shopify שמשתמשים ב-Shopify Flow ימצאו עניין בשני עדכונים משמעותיים ששוחררו לאחרונה, אשר נועדו להקל על תהליך הבדיקה (debugging) ולחסוך זמן יקר.
1. מעקב מפורט אחרי נתוני התהליך
כעת ניתן לעקוב אחרי כל פרטי הנתונים שזרמו בתהליכים שלך. התכונה החדשה מציגה את הקלטים והפלטים של כל פעולה ותהליך:
טריגרים (Triggers): הקלט מציין את ה-ID שהפעיל את התהליך (לדוגמה: ID של הזמנה). הפלט כולל את כל המידע שהתהליך השתמש בו מתוך האובייקט שהפעיל אותו (כגון פריטים).
פעולות (Actions): הקלט מציג את ההוראות שהוגדרו לפעולה (לדוגמה, הוספת שורה בגיליון נתונים עם ערכים מסוימים). הפלט מתאר את התוצאות, כולל שדות שהוחזרו מ-API.
המידע הזה זמין עבור תהליכים החל מאמצע ינואר 2025, והוא מאפשר לזהות בקלות בעיות ולפתור אותן.
2. חיפוש מהיר בשדות ובערכים
התכונה השנייה מאפשרת לחפש ערכים ושדות בתוך כל תהליך, מבלי לפתוח ולבדוק כל תהליך בנפרד.
למשל, אם תרצו לבדוק אם תגית מסוימת נוספה למוצר, ניתן פשוט לחפש את התגית. למרות שהשדה טוען שהוא מחפש רק בנתוני טריגר, בפועל הוא מתפקד רחב יותר.
למה זה חשוב?
לפני השדרוגים האלו, נדרש היה להוסיף פעולות רישום (Log Output) בכל שלב שרציתם לבדוק, ולחפש ידנית נתונים. העדכונים החדשים חוסכים זמן ומייעלים את האוטומציה.
עם התכונות האלו, Shopify Flow הופך לכלי חזק ויעיל יותר בניהול חנויות. זה הזמן לנצל את השיפורים האלו ולהפוך את זרימת העבודה שלכם לאפקטיבית מאי פעם.